Veel gestelde vragen
Update coronavirus
Informatie over coronavirus voor onze klanten:
Bedankt voor je interesse in de producten van Vital Proteins. We begrijpen je bezorgdheid. We weten dat we op dit moment leven in een tijd die veel onzekerheid en stress met zich meebrengt. De gezondheid en het welzijn van de consument is de belangrijkste prioriteit voor de voedingssupplementensector in Europa.
Nu Europa in gevecht is met COVID-19, versterkt Food Supplements Europe de boodschap dat voedingssupplementen op een verantwoorde manier op de markt moeten worden gebracht.
Volgens de EU-richtlijn inzake voedingssupplementen (2002/46/EG) mogen de etikettering en de presentatie van en de reclame voor voedingssupplementen geen eigenschappen met betrekking tot het voorkomen, behandelen of genezen van een menselijke ziekte vermelden of naar dergelijke eigenschappen verwijzen. Deze bepalingen zijn van toepassing op COVID-19.
Daarom dringt Food Supplements Europe erop aan dat;
Bedrijven supplementen die worden gepresenteerd als middel tot preventie, behandeling of genezing van COVID-19 weigeren in voorraad te nemen of te verkopen.
Bedrijven die supplementen verkopen afzien van het promoten van een product als middel om COVID-19 te voorkomen, te behandelen of te genezen.
Consumenten producten vermijden die beweren COVID-19 te voorkomen, te behandelen of te genezen en dergelijke producten te rapporteren aan de bevoegde instanties.
Iedereen die denkt dat hij COVID-19 heeft of in contact kan zijn gekomen met COVID-19 dient de stappen te nemen die door de regering worden aanbevolen.
Alle aanwijzingen voor preventie en behandeling van COVID-19 mogen alleen afkomstig zijn van gekwalificeerde gezondheidswerkers of volksgezondheidsinstanties.
De verantwoordelijke industrie zet zich in om het volk te voorzien van veilige, hoogwaardige voedingssupplementen die veel positieve voordelen bieden om een betere gezondheid en meer welzijn te bevorderen.
Food Supplements Europe, 31 maart 2020
Ja. We zijn nog steeds 24 uur per dag online beschikbaar via https://www.vitalproteins.nl/ en we zullen ons uiterste best doen om onze websites in deze periode voor alle klanten normaal te laten draaien.
Ja! Volgens het RIVM is de kans klein dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Zij geven aan dat de kans nog kleiner wordt als je regelmatig de handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Voor meer informatie verwijzen we je naar de website van het RIVM.
Het RIVM heeft gezegd dat er op dit moment geen bewijs is dat het virus vanuit pakketten kan worden overgedragen. Voor meer informatie verwijzen we je naar de website van het RIVM.
Helaas zullen sommige leveringslocaties worden beïnvloed door COVID-19 en kan het langer duren dan normaal om bestellingen te ontvangen.
Klik hier voor informatie over de gebruikelijke levertijden en prijzen.
Mijn account
Zolang je een geldig e-mailadres hebt, kun je naar onze aanmeldpagina gaan en je gegevens invullen.
Je kunt de meldingen voor de nieuwsbrief ook via je account inschakelen om al onze aanbiedingen en acties te ontvangen!
We willen niet dat je onze exclusieve aanbiedingen mist, dus je kunt ervoor kiezen om bij de registratie onze meldingen te ontvangen.
Als je al geregistreerd bent en deze e-mails wilt ontvangen, kun je inloggen op jouw account en de optie 'E-mailvoorkeuren' wijzigen.
Het is eenvoudig om wijzigingen aan te brengen in jouw gegevens, of het nu gaat om jouw betalingsgegevens, wachtwoord of adresboek.
Log in op je account, onderaan de pagina onder 'Accountinstellingen' zie je een aantal categorieën.
Je hoeft je geen zorgen te maken, we voldoen aan de wetten voor gegevensverwerking, wat betekent dat we er alles aan doen om jouw gegevens veilig te bewaren.
Voor meer informatie kun je terecht op onze pagina Privacybeleid.
Als je onze exclusieve aanbiedingen niet wilt ontvangen, kun je inloggen op jouw account en de optie 'E-mailvoorkeuren' selecteren om deze wijziging door te voeren.
Vergeet niet dat je je op elk moment opnieuw kunt inschrijven!
Zo kun je jouw vrienden doorverwijzen om tegoed te verdienen voor je volgende aankoop, de 'verwijs een vriend'-promotie wordt hier volledig uitgelegd:
- Log in op je account.
- Klik op een van de social mediapictogrammen om jouw unieke code met je vrienden te delen. Je vriend(en) moet(en) €40 uitgeven om zijn of haar €15 verwijzingstegoed in te wisselen.
- Zodra jouw vriend(en) hun bestelling heeft/hebben afgerond, sturen wij je een e-mail om je te laten weten dat jouw tegoed op je account staat en klaar is om te worden besteed. Als alternatief kan je vriend(in) jouw unieke code invoeren bij het winkelmandje waar hij/zij wordt gevraagd in te loggen om na te gaan of hij/zij een nieuwe klant is. Zodra ze hun account hebben aangemaakt en ze voldoen aan de speciale aanbiedingen die nodig zijn om te kunnen profiteren van de aanbieding, kunnen ze overgaan tot het afrekenen.
Met de functie 'Verlanglijst' kun je je favoriete items opslaan in een speciaal voor jou gemaakte lijst.
Uit die lijst kun je kiezen welke artikelen je in je winkelwagen wilt plaatsen en aanschaffen.
Om items toe te voegen aan jouw lijst: Wanneer je op een productdetailpagina bent, klik je op de link "Opslaan in Verlanglijst" rechtsboven op de pagina, onder de productprijs.
Om een item te verwijderen: klik op je Verlanglijstpagina op het kruisje op de afbeelding van het product.
Zodra je artikel verzonden is, ontvang je een e-mail ter bevestiging dat het onderweg is. Je kunt ook je bestelling en individuele artikelen volgen KLIK HIER.
Bestellen
Het spijt me te horen dat je bestelling is geplaatst en dat het artikel dat je wilde bestellen nu niet meer op voorraad is. Aangezien het door jou bestelde artikel niet op voorraad is, zullen we moeten wachten tot het weer op voorraad is, we streven meestal naar een herbevoorrading om de 2-3 weken. Aangezien dit artikel nog niet via ons magazijn is toegewezen, hadden de middelen voor dit artikel niet mogen worden opgenomen, aangezien wij het beleid van betaling op moment van verzending voeren.
Als je graag op dit artikel wilt wachten, hoef je je geen zorgen te maken: zodra we de voorraad hebben aangevuld, zal het systeem deze bestelling activeren en zal het worden verzonden en ontvang je een e-mail ter bevestiging.
Als je dit artikel niet nodig hebt, log dan in op jouw account en stuur ons een bericht, wij laten het graag voor je onderzoeken.
We zullen jou en jouw producten nooit in de weg staan, daarom maken we het extra gemakkelijk om online te bestellen, we houden zelfs de artikelen in het winkelmandje 60 minuten voor je vast als je onze pagina tijdelijk verlaat!
Stap 1) Zoek de producten die je wilt en voeg ze toe aan het winkelmandje. Je kunt verder winkelen of naar de winkelwagen gaan.
Stap 2) Er kunnen enkele cadeaus beschikbaar zijn in het winkelmandje wanneer jouw bestelling een bepaald bedrag bereikt. Om jouw gratis product/monster te kiezen, klik je op het product/monster om het te selecteren. Wanneer je dat doet, zal het aantal bij ''gratis geschenk geselecteerd'' veranderen van 0/0 naar 1/1. Zodra je alles hebt wat je nodig hebt, ga dan naar het afrekenen.
Stap 3) Als je bij het afrekenen adressen of betaalmogelijkheden op je account hebt opgeslagen, dan worden deze automatisch in de kassa weergegeven, waardoor de bestelling snel en eenvoudig kan worden afgerond. Anders moet je de gegevens handmatig invoeren.
Stap 4) Controleer of alles in orde is en je kunt afronden! Wij sturen je een e-mail om jouw bestelling te bevestigen en zodra jouw bestelling onderweg is.
Absoluut! Klik op het pictogram van het winkelwagentje bovenaan de pagina en je kunt het artikel of de artikelen zien die je op dit moment in het winkelwagentje hebt staan.
Gebruik de + knop om jouw favoriete artikelen op te slaan, of de - knop als je er te veel hebt geselecteerd. Als je een artikel helemaal wilt verwijderen, klik dan op de x-knop.
We sturen je een e-mail zodra het onderweg is! Of controleer jouw account om de bestelling te volgen.
Bovendien willen we dat onze producten zo snel mogelijk bij jou aankomen, dus soms kunnen artikelen apart worden verzonden.
Zodra je artikel verzonden is, ontvang je een e-mail ter bevestiging dat het onderweg is. Je kunt ook je bestelling en individuele artikelen volgen KLIK HIER.
Om je bestelling te volgen, bezoek je onze Volg je bestelling. Je kunt ook een bestelling die je al geplaatst hebt herhalen, zodat je nooit zonder je favoriete Vital Proteins® producten komt te zitten.
Het spijt ons te horen dat je wilt annuleren.
Kunnen we je ergens mee helpen zodat dat niet nodig is? Je kunt via jouw account met onze klantenservice contact opnemen.
Houd er rekening mee dat je een bestelling alleen binnen 15 minuten nadat deze is geplaatst kunt annuleren. Wij sturen je binnen een uur een e-mail om je te laten weten of de annulering is gelukt.
Als het niet lukt betekent dit dat jouw bestelling klaar staat om te worden verzonden. Artikelen die op voorraad zijn worden snel verwerkt, om de producten zonder vertraging bij onze klanten te krijgen.
We handelen snel om jouw producten zo snel mogelijk bij je te bezorgen, dus als je bestelling eenmaal hebt geplaatst, kunnen we daar niets meer aan veranderen.
Als je wilt annuleren zodat er een nieuwe bestelling kan worden geplaatst, dien je in te loggen op jouw account.
Selecteer de bestelling die je wilt annuleren en je zult zien dat je kunt kiezen om afzonderlijke artikelen of de hele bestelling te annuleren.
Wij sturen je binnen een uur een e-mail om je te laten weten of de annulering is gelukt. Plaats geen nieuwe bestelling totdat je van ons hoort.
Maak je geen zorgen, je kunt proberen het artikel in je account te annuleren.
Klik op het artikel en kies de optie "annuleren". Wij sturen je binnen een uur een e-mail om je te laten weten of het is gelukt.
Omdat we er hard aan werken om jouw producten zo snel mogelijk te bezorgen, is het mogelijk dat je niet kunt annuleren. Als je niet kunt annuleren, raadpleeg dan ons retourbeleid om te weten te komen hoe je jouw artikel kunt retourneren en je geld terugkrijgt.
Heb je meer hulp nodig? Je kunt onze klantenservice een bericht sturen terwijl je ingelogd bent in jouw account.
Bedankt dat je contact opneemt over jouw recente ervaring met een van onze Vital Proteins producten.
Wij nemen alle klachten serieus en zetten ons in om producten van de hoogste kwaliteit te leveren.
Als je toch niet tevreden bent over de kwaliteit van een van onze producten, neem dan hier contact op met ons Vital Proteins klantenservice team.
Bewaar het product tot ons team contact opneemt, voor het geval er assistentie nodig is bij de behandeling van jouw klacht.
Het spijt ons dat te horen, maar maak je geen zorgen, wij helpen je graag. Stuur ons een bericht via je account.
We willen graag het volgende weten...
1. Ordernummer
2. Onjuist item ontvangen
3. Het juiste bestelde artikel
Zodra we hebben onderzocht wat er is gebeurd, sturen we je een e-mail met het resultaat.
Het spijt ons dat te horen maar maak je geen zorgen, wij helpen je graag. Stuur ons een bericht via je account.
Gooi het product niet weg, we kunnen vragen om foto's van de schade om er zeker van te zijn dat we maatregelen kunnen nemen om te voorkomen dat het opnieuw gebeurt.
We versturen de artikelen apart om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk krijgt wat je nodig hebt.
In de verzendingsbevestigingsmail wordt een overzicht gegeven van de verzonden artikelen. Als het ontbrekende product er niet op staat, kan het langer duren voordat het wordt geleverd.
Er kunnen enkele cadeaus beschikbaar zijn in het winkelmandje wanneer jouw bestelling een bepaald bedrag bereikt. Om jouw gratis cadeau te kiezen, klik je op het product/monster om het te selecteren.
Wanneer je dat doet, zal het aantal ''gratis cadeau geselecteerd'' veranderen van 0/0 naar 1/1. Dit betekent dat het cadeau aan jouw mandje is toegevoegd.
Op jouw account kun je de bestelling selecteren die je wilt annuleren.
Houd er rekening mee dat je een bestelling alleen binnen 15 minuten nadat deze is geplaatst kunt annuleren. Wij sturen je binnen een uur een e-mail om je te laten weten of de annulering is gelukt.
Als het niet lukt betekent dit dat jouw bestelling klaar staat om te worden verzonden. Artikelen die op voorraad zijn worden snel verwerkt, om de producten zonder vertraging bij onze klanten te krijgen.
We willen ons graag hiervoor en voor eventuele andere ongemakken verontschuldigen. Je kunt echter contact met ons opnemen, dan kijken wij naar een oplossing voor je.
Betalingen en kortingen
Wij bieden een verscheidenheid aan online betaalmethoden aan om ervoor te zorgen dat onze klanten gemakkelijk toegang hebben tot de beste vitaminen en supplementen.
Ideal
Paypal
Visa
Visa Debit
Mastercard
American Express
Maestro
Je kunt bij het afrekenen je gewenste betaalmethode selecteren. Omdat wij fraude zeer serieus nemen, krijg je te maken met validatie en autorisatie door ons en de kaartuitgever.
Zodat we de veiligheid van onze klanten kunnen garanderen.
Maak je geen zorgen als je de status 'Betalingsprobleem' ziet, dit kan eenvoudig worden opgelost om jouw producten z.s.m. te verzenden.
Controleer of de vervaldatum en het factuuradres correct zijn voordat je de kaartgegevens opnieuw invoert. We raden ook aan om het geld op de rekening te controleren.
Als je dat allemaal hebt gedaan en je het probleem nog steeds niet kunt oplossen, neem dan contact op met onze klantenservice via de sectie 'Nog steeds hulp nodig' hieronder, zij zullen je graag helpen.
Als je nieuwe betalingsgegevens wilt toevoegen, kun je dit bij het afrekenen doen.
Jouw nieuwe kaartgegevens worden opgeslagen zodra je bestelling is geplaatst. Dit betekent dat je de volgende keer gemakkelijk jouw favoriete supplementen kunt bestellen.
Als je al jouw artikelen in het winkelmandje hebt toegevoegd, voeg dan de code toe in het vakje 'Heb je een kortingscode? Voer deze hier in'.
Door te klikken op 'Gebruik Code' wordt de korting toegepast.
Als de code niet werkt, zijn hier mogelijke redenen voor:
- het zou kunnen dat je meerdere codes tegelijk probeert te gebruiken. Helaas kun je er maar één per bestelling gebruiken.
- je gebruikt mogelijk een code die niet van toepassing is op de producten in jouw mandje.
- je gebruikt mogelijk een code die al verlopen is. Onze aanbiedingen kunnen per uur, per dag, per week of per maand veranderen, helaas kan het zijn dat een code niet werkt omdat de actie niet meer actief is op onze site.
- je gebruikt mogelijk een code van een derde partij waarmee we niet werken of die van toepassing is op een andere website.
- je gebruikt mogelijk een code van een andere website. Aanbiedingen gelden niet voor alle internationale locaties.
Als geen van de bovenstaande redenen van toepassing is op jouw situatie, neem dan contact op met onze klantenservice via jouw account om ons op de hoogte te stellen van een probleem met een kortingscode.
Daarnaast kun je de voorwaarden van een aanbieding raadplegen.
Het spijt ons te horen dat jouw code niet werkt!
Hier zijn mogelijke redenen voor:
- het zou kunnen dat je meerdere codes tegelijk probeert te gebruiken. Helaas kun je er maar één per bestelling gebruiken.
- je gebruikt mogelijk een code die niet van toepassing is op de producten in jouw mandje.
- je gebruikt mogelijk een code die al verlopen is. Onze aanbiedingen kunnen per uur, per dag, per week of per maand veranderen, helaas kan het zijn dat een code niet werkt omdat de actie niet meer actief is op onze site.
- je gebruikt mogelijk een code van een derde partij waarmee we niet werken of die van toepassing is op een andere website.
- je gebruikt mogelijk een code van een andere website. Aanbiedingen gelden niet voor alle internationale locaties.
Als geen van de bovenstaande redenen van toepassing is op jouw situatie, neem dan contact op met onze klantenservice via jouw account om ons op de hoogte te stellen van een probleem met een kortingscode.
Daarnaast kun je de voorwaarden van een aanbieding raadplegen.
Zodra je een bestelling plaatst, wordt de betaling op je rekening getoond als 'in behandeling' totdat we de producten naar je toe sturen.
De lopende transactie vertelt je dat de betaling is geautoriseerd.
Levering
Beste klant, houd er rekening mee dat er door de huidige wereldwijde situatie vertraging kan optreden in de levering. We werken er hard aan om deze vertragingen tot een minimum te beperken, maar sommige situaties zijn helaas niet te beïnvloeden.
Klik hier voor informatie over de gebruikelijke levertijden en prijzen.
Wij sturen je een e-mail zodra jouw bestelling onderweg is, zodat je kunt zien wanneer deze aankomt.
Voor gevolgde bestellingen kun je de volgkoppeling in je e-mail of in je account gebruiken om te controleren waar je bestelling zich bevindt.
Heb je gecontroleerd of er afleveringskaarten zijn? Het kan zijn dat jouw pakketje ergens veilig is achtergelaten, bijvoorbeeld bij een buurman of dat het naar een lokaal depot is gebracht.
Op onze pagina Bezorginformatie vind je meer informatie en tijdschema's.
Zodra je artikel verzonden is, ontvang je een e-mail ter bevestiging dat het onderweg is. Je kunt ook je bestelling en individuele artikelen volgen KLIK HIER.
Ja, we verzenden ook naar België en dit duurt ongeveer 5-10 werkdagen. Voor meer informatie, ga naar onze bezorginformatie pagina.
Retouren en terugbetaling
Raadpleeg onze pagina over het retourbeleid voor meer informatie.
Als je nog hulp nodig hebt of als je nog vragen hebt, dan staat onze klantenservice voor je klaar. Je kunt contact met hen opnemen via 'Nog steeds hulp nodig?' (hieronder).
We proberen het eenvoudig voor je te maken: neem contact op met onze klantenservice via de sectie 'Nog steeds hulp nodig?' (hieronder) en zij doen de rest.
Vertel hen de reden van het terugzenden, zodat zij de beste optie kunnen kiezen.
Wij willen dat al onze klanten genieten van hun producten.
Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze naar ons terugsturen.
Het enige wat we vragen is dat je ons binnen 14 dagen na ontvangst laat weten dat je de bestelling niet wilt hebben en ervoor zorgt dat de producten niet geopend zijn.
Om de bestelling veilig terug te sturen, kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 'Nog steeds hulp nodig?' (hieronder).
Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, zullen wij de reden van de retourzending bekijken en je laten weten wat wij doen.
Je ontvangt een e-mail om je op de hoogte te stellen van de genomen stappen.
De terugbetaling moet binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retourzending op jouw rekening staan en wij sturen je een e-mail om je te laten weten wanneer het onderweg is!
Neem via je account contact op met onze klantenservice als je jouw terugbetaling niet binnen 10 werkdagen nadat dat je onze e-mail hebt gekregen ontvangt.
Het spijt ons te horen dat je jouw artikelen wilt terugsturen.
Houd er rekening mee dat we geen geretourneerde goederen accepteren als het artikel is gebruikt en geopend.
Het spijt ons te horen dat je jouw artikelen wilt terugsturen.
We bieden de mogelijkheid om binnen 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling is ontvangen te retourneren.
Aangezien de bestelling langer dan 14 dagen geleden is, kunnen we deze helaas niet terugbetalen.
We verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken.
Website
Meer informatie nodig?
ONZE LIVE CHAT ZAL ALS ONBESCHIKBAAR WORDEN WEERGEGEVEN WANNEER ONZE CUSTOMER SUPPORT AGEN IN GESPREK IS
Live Chat